Stratego Hedge

Hej och välkommen till min blogg.
Här kan du framförallt följa hur det går för min tradingstrategi som jag kallar StrategoHedge.

onsdag 3 oktober 2012

Utfall för september månad

Så har även september månad passerat och jag kan summera och utvärderar resultatet.

Det blev ännu en månad med låg utdelning och jag fick nöja mig med blygsamma +0,54% och det i en månad där OMX 30 steg med 2,73%. Det gillar vi inte!

Totalt gjordes fem trade under månaden, ingen med något märkvärdigt resultat.
  • Bästa traden gav en vinst på +0,85%.
  • Sämsta traden gav en förslust på -0,86%


Trots den svaga utvecklingen i september ligger jag nu på +36,2% i år. Fortfarande klart före OMX 30 som nu ligger på +8,6%.


Efter att ha stått och stampat lite på samma ställe sedan i somras hoppas jag att oktober kan bli en månad som genererar lite drag igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar